Depremi Görmezden Geldiği İddia Edilen Starbucks’tan İlk Açıklama: Neden Paylaşmadılar?
Marketing Türkiye, depremle ilgili paylaşım yapmadığı için olayları görmezden gelen Starbucks Türkiye grubuyla temasa geçti. Özellikle sosyal medyada ve Kelam Ekşisi başlıkları altında gündemde olan konu, Starbucks’a herkesin sorduğu ‘Neden görmezden gelindi?’ sorusunu sormasını sağladı. Marketing Türkiye ekibi soruyu herkesin diliyle yetkililere iletti. Peki Starbucks neden paylaşım yapmadı? Starbucks’ın yanıtı…
Kaynak:https://www.marketingturkiye.com.tr/h…
Ülkemizde yaşanan deprem felaketinin ardından üç günü geride bıraktık. Yaklaşık dört gündür bitirdiğimiz depremin ardından birçok dünya markası Türk büyükelçilikleri aracılığıyla taziye mesajları ve yardım gönderdi. Ancak ülkedeki en yaygın markalardan biri olan Starbucks, 4 gün boyunca rastgele bir açıklama yayınlamayarak dikkat çekti.
Pazarlama Türkiye, durumun ardından konuyu Starbucks Türkiye yetkililerine sordu. Peki Starbucks sarsıntıyı neden görmezden geldi?
Starbucks Türkiye Neden Takviye ve Paylaşım Yapmadı?
Yapılan açıklamalarda besin destekleri dışındaki ihtiyaçların da dikkate alındığını ve bir liste hazırlandığını belirtiyor. İhtiyaçların karşılanması için hazırlıkların devam ettiği söyleniyor.
“Süreç boyunca depremzedelere destek olmak için elimizden geleni yapacağız. Starbucks Vakfı’nın alınacak miktarı açıklamasını bekliyoruz. Alshaya Group mutlaka bağış yapacak. Alshaya Group sadece Türkiye için değil Suriye için de çeşitli fonlar yaratıyor. “